ZalekBloom ZalekBloom
1489
BLOG

Jestem zbyt kontrowersyjny dla http://kontrowersje.net

ZalekBloom ZalekBloom Rozmaitości Obserwuj notkę 18

Ktos mi polecil artykul MatkiKurki na portalu kontrowersje.net wiec zagladnalem.
Wzruszajacy artykul o tym jak konformistyczna jest dzisiejsza mlodziez w porownaniu z MatkaKurka, ktory nieslychanie buntowal sie nie chodzac do fryzjera i sluchajac najbardziej buntowniczej muzyki. Poniewaz i ja podobnie sie buntowalem wrzucilem swoje 3 grosze,  ale okazalo sie ze MatkeKurke bardziej interesuja Zydzi i Zydokomuna, a poniewaz i mnie te tematy interesuja, dodalem 5 groszy, az nagle wszystkie moje posty znikly i otrzymalem zawiadomienie ze wyrzucja mnie z portalu kontrowersje, nie podajac nawet jaki moj tekst jest zbyt controwersyjny dla kontrowersje.net. Siedze i placze (chlip, chlip...).
Co prawda wyrzucano mnie w sredniej szkole z klasy do fryzjera, ale od tego czasu zmienilem sie - nie wyrzucono mnie ani ze studiow, ani z wojska ani z pracy! Zeby tak na starosc byc wyrzuconym?
Sa tu jacys dobrzy ludzie ktorzy wskaza mi w czym obrazilem MatkeKurke lub tez kontrowersje.net?

Moja wymiana zdan z MatkaKurka jest tutaj:

sciepa.org/zalek/Matkakurka.html

ZalekBloom
O mnie ZalekBloom

Jestem sciepowerem, a to wglebszym znaczeniu wiele znaczy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości